Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу

Назва:

(Title)

Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу

Автори:

(Authors)

Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Богдана Андреевна
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Оксентюк Б. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 128-137. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Особенности комплекса маркетинга в экологическом маркетинге
Features of the marketing mix in environmental marketing

Дата публікації:

(Date of publication)

Ноя-2013

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

658.5
339.13

Ключові слова:

(Key words)

екологічний маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
цінова політика
комунікаційна політика
політика розподілу
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
екологічне спонсорство
экологический маркетинг
комплекс маркетинга
товарная политика
ценовая политика
коммуникационная политика
политика распределения
реклама
стимулирование сбыта
прямой маркетинг
персональные продажи
экологическое спонсорство
environmental marketing
marketing mix
product policy
price policy
communication policy
policy distribution
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
environmental sponsorship


Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (9);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті визначено поняття «екологічний маркетинг» та розкрито його суть, визначено поняття «комплекс маркетингу» та подано основні складові комплексу маркетингу такі як товарна політика, цінова політика, комунікаційна політика та політика розподілу екологічного товару. В розрізі кожної із складових маркетингу-мікс обґрунтовано їх необхідність, наведено основні характеристики, визначено елементи кожної складової, показано їх особливості з врахуванням екологічного аспекту діяльності підприємства.
В статье определено понятие «экологический маркетинг» и раскрыто его суть, определено понятие «комплекс маркетинга» и представлены основные составляющие комплекса маркетинга такие как товарная политика, ценовая политика, коммуникационная политика и политика распределения экологического товара. В разрезе каждой из составляющих маркетинга-микс обосновано их необходимость, приведены основные характеристики, определены элементы каждой составляющей, показано их особенности с учетом экологического аспекта деятельности предприятия.
In the article the concept of "environmental marketing", its essence, the term "marketing mix" are defined and the key elements of the marketing mix such as product policy, pricing policy, communication policy and the distribution of environmental goods are presented. In the context of each of the components of the marketing mix their need is justified, main characteristics are defined, elements of each component with regard to their particular environmental aspect of the enterprise are shown.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446
ISSN: 2223-3822


Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

pdf

Використана література:

1. Екологічний менеджмент: підручник / Л. Ф.Кожушко, П. М.Скрипчук. – К.: Академвидав, 2007. – 432 с.

2. Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56-62.

3. Садченко О. B. Інтегруюча роль екологічного маркетингу в регіональному відтворенні і сталому розвитку / О. B. Садченко // Регіональна економіка. – 2001. – №4. – С. 123-131.

4. Скрипчук П.М. Екологічний маркетинг як інструмент та інформаційне забезпечення якості життєзабезпечення / П.М. Скрипчук, В.В. Рибак // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Економічні науки. – Т. 3 (1 40), № 5. – С. 234-238.

5. Скрипчук П. М. Становлення і розвиток екологічних менеджменту, стандартизації, сертифікації / П. М. Скрипчук // Наук. вісник НЛТУ: зб. наук.-техн. праць, 2009. – Вип. 19.4. – С. 76-86.

6. Ілляшенко С. М. Особливості комплексу маркетингу екологічних інновацій / С. М. Ілляшенко О. В. Прокопенко // Управління розвитком: Збірник наукових статей. – Харків: Вид-во ХНЕУ, 2005. - № 3: Спецвипуск "Міжнародна науково - практична конференція, присвячена 75-річчю заснування ХНЕУ "Економічні проблеми інноваційно-структурних перетворень в Україні" (7-8 жовтня 2005 р.). – С. 83-84.

7. Consumers’ Awareness and Behaviour concerning Global Environ mental problems and Their Impact on Corporate Business Strategy in Japan // National Institute for Environmental Studies, Sumitomo Life Research Institute. – March 1997. – Part 1 Survey on Business Corporations. – 50 p.

8. Walter Сoddington. Environmental marketing: positive strategies for reaching the green consumer. – New York: McGraw-Hill, 1993. – 252 p.

 

REFERECES

1. Kozhushko L. F., Skrypchuk P. M. Environmental management [Ekologichnyy menedzhment: pidruchnyk]. Kyiv, Akademvydav, 2007, p. 432.

2. Illyashenko S. M., Prokopenko O. V. Environmental marketing [Ekolohichnyy marketynh]. Ekonomika Ukrayiny - Economy of Ukraine, 2003, No 12, pp. 56-62.

3. Sadchenko O. B. Integrating ecological role o f marketing in the regional restoration and sustainable development [Intehruyucha rol ekolohichnoho marketynhu v rehional'nomu vidtvorenni i stalomu rozvytku]. Rehional'na ekonomika - Regional Economics, 2001, No 4, pp. 123-131.

4. Skrypchuk P. M., Rybak V. V. Ecological marketing as a tool and info rmation assurance livelihood [Ekolohichnyy marketynh yak instrument ta informatsiyne zabezpechennya yakosti zhyttyezabezpechennya]. Visnyk Khmelnytskoho nats. un-tu. Ekonomichni nauky - Bulletin Khmelnytsky Econ. Univ., 2009, Vol. 3 (140), No 5, pp. 234-238.

5. Skrypchuk P. M. Formation and development of environmental management, standardization, certification [Stanovlenn ya i rozvytok ekolohichnykh menedzhmentu, standartyzatsiyi, sertyfikatsiyi]. Nauk. visny`k NLTU, zb. nauk.-texn. prac – Sciences. Journal NLTU: Coll. Scientific and Technical papers, 2009, Vol. 19, No 4, pp. 76-86.

6. Illyashenko S. M., Prokopenko O. V. Features of the marketing of environmental innovation [Osoblyvosti kompleksu marketynhu ekolohichnykh innovatsiy]. Upravlinnya rozvytkom: Zbirnyk naukovykh statey – Development Management, Collected articles, Kharkov, Publishing House Abstract, 2005, No 3, pp. 83-84.

7. Consumers’ Awareness and Behaviour concerning Global Environ mental problems and Their Impact on Corporate Business Strategy in Japan. National Institute for Environmental Studies, Sumitomo Life Research Institute, March 1997, Part 1, Survey on Business Corporations, p. 50.

8. Walter Сoddington, Environmental marketing: positive strategies for reaching the green consumer. New York, McGraw-Hill, 1993, p. 252.