Увага! Змінено електронну адресу для прийому статей!

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Теоретичні засади організації внутрігосподарського партнерства та управління соціогуманітарною сферою в умовах промислового підприємства

Назва:

(Title)

Теоретичні засади організації внутрігосподарського партнерства та управління соціогуманітарною сферою в умовах промислового підприємства

Автори:

(Authors)

Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Погайдак, Ольга Богданівна
Погайдак, Ольга Богданівна
Pohaydak, Olha Bohdanivna
Слободян, Наталія Олександрівна
Слободян, Наталия Александровна
Slobodian, Nataliia Oleksandrivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Андрушків Б. Теоретичні засади організації внутрігосподарського партнерства та управління соціогуманітарною сферою в умовах промислового підприємства [Електронний ресурс] / Богдан Андрушків, Ольга Погайдак, Наталія Слободян // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 8-21. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14abmupp.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Theoretical principles of partnership internal economic organization and management by socio-humanitarian sphere in the conditions of industrial enterprise
Теоретические принципы организации внутрихозяйственного партнерства и управления социогуманитарной сферой в условиях промышленного предприятия

Дата публікації:

(Date of publication)

Лис-2014

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

658.5
334.784

Ключові слова:

(Key words)

організація
соціальне партнерство
європейські вимоги
підприємство
обслуговування
organization
social partnership
european requirements
enterprise
service

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2(11);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті досліджено теоретичні засади організації внутрігосподарського партнерства та управління соціогуманітарною сферою в умовах промислового підприємства. Визначено їх сутність та запропоновано основні напрями розвитку з застосуванням наявного досвіду на машинобудівних підприємствах в контексті Європейської інтеграції виробництва. Дано конкретні пропозиції щодо їх реалізації в умовах вітчизняного машинобудування. Запропоновано класифікацію і характеристику рівнів соціогуманітарного управління. Визначено етапність дослідження проблем управління соціогуманітарною сферою в умовах машинобудівних підприємств. Проаналізовано структуру категорії «управління соціогуманітарним розвитком» промислового підприємства та розвитком трудового колективу в умовах машинобудівного виробництва, визначено її специфічні закономірності, принципи і цілі. Розглянуто основні напрямки соціогуманітарного розвитку промислового підприємства і запропоновано оптимальний склад об’єктів соціогуманітарної інфраструктури машинобудівного підприємства.
В статье исследованы теоретические принципы организации внутрихозяйственного партнерства и управления социогуманитарной сферой в условиях промышленного предприятия. Определена их сущность и предложены основные направления развития с применением имеющегося опыта на машиностроительных предприятиях в контексте Европейской интеграции производства. Даны конкретные предложения относительно их реализации в условиях отечественного машиностроения. Предложена классификация и характеристика уровней социогуманитарного управления. Определена этапность исследования проблем управления социогуманитарной сферой в условиях машиностроительных предприятий. Проанализирована структура категории «управления социогуманитарным развитием» промышленного предприятия и развитием трудового коллектива в условиях машиностроительного производства, определено ее специфические закономерности, принципы и цели. Рассмотрены основные направления социогуманитарного развития промышленного предприятия и предложен оптимальный состав объектов социогуманитарной инфраструктуры машиностроительного предприятия.
The theoretical principles of partnership internal economic organization and management by socio-humanitarian sphere in the conditions of industrial enterprises have been examined in article. Its essence has been defined, the main directions of development with the use of available expertise in machine-building enterprises in the context of European integration of production have been proposed. Specific suggestions for its implementation in terms of national engineering industry have been given. Classification and characteristic levels of socio-humanitarian management have been offered. Stages of research problems of management by a socio-humanitarian sphere in the conditions of machine-building enterprises have been defined. The structure of «management category by socio-humanitarian development» of industrial enterprise and development of labour collective in the conditions of machine-building production has been analyzed, its specific conformities to law, principles and aims have been determined. Basic directions of socio-humanitarian development of industrial enterprise have been considered and optimal composition of objects by socio-humanitarian infrastructure machine-building enterprises has been proposed.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5042
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

pdf

Використана література:

1. Андрушків Б.М. Основи менеджменту: методологічні положення та прикладні механізми: Підручник для студентів та викладачів економічних спеціальностей вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, системи підвищення кваліфікації / Б.М. Андрушків, О.Є. Кузьмін. – Тернопіль: Лілея, 1997. – 292 с. 2. Виноградська А.М. Основи підприємництва: Навч. Посібник / А.М. Виноградська. – К.: Кондор, 2005. – 544 с.

3. Ковалевский С.В. Развитие культуры организации: гуманизация, качество деятельности, успех: Методы изучения культуры и ценности организации. – Кн. 1 / С.В. Ковалевский, О.А. Медведева, Г.Л. Хает. – Краматорск: ДГМА, 2007. – 195 с.

4. Корпоративна культура: визначення, сутність і необхідність: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.revolution.allbest.ru.

5. Корпоративна культура організацій ХХІ століття: Збірник наукових праць / Під заг. ред. С.В. Ковалевського. – Краматорськ: ДДМА, 2007. – 219 с.

6. Космарова Н.А. Социальный заказ как одно из средств формирования социально ориентированной экономики / Н.А. Космарова // Экономика Крыма. – 2004. – № 11. – С. 27-30.

7. Космарова Н.А. Соціогуманітарні механізми стимулювання найманих працівників / Н.А. Космарова // Держава та регіони. Серiя: Економiка та пiдприємництво. – 2006. – № 1. – C. 145-148.

8. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: Посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – К.: Академвидав, 2003. – 568 с.

9. Основи соціального менеджменту: теоретичні положення та прикладні механізми: Навч. посібник для студ. та викладачів екон. спец. вищих і середньо-спеціальних навч. закладів, системи підвищення кваліфікації

працівників держ. установ та органів місцевого самоврядування / Б. Андрушків, М. Папієв, Т. Кирян та ін. / Під заг. ред. Б. Андрушківа. – Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2007. – 1024 с.

10. Петси Роув. Бизнес-этикет / Роув Петси: Пер. с англ. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. – 384 с.

11. Хаєт Г.Л. Корпоративна культура: Навч. Посібник / Г.Л. Хаєт, О.Л. Єськов, С.В. Ковалевський. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 403 с.

12. Химич І.Г. Особливості формування корпоративної культури вітчизняних підприємств на сучасному етапі / І.Г. Химич // Економічний простір: Збірник наукових праць. – №23/1. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2009. –С. 216-222.

13. Шегда А.В. Економіка підприємства: Підручник / А.В. Шегда – К.: Знання, 2006. – 614 с.


REFERENCES

1. Andrushkiv B.M., Kuzmin O.Ye. Fundamentals of Management: Methodological principles and practical mechanisms: Textbook [Osnovy menedzhmentu: metodolohichni polozhennya ta prykladni mekhanizmy: Pidruchnyk dlya studentiv ta vykladachiv ekonomichnykh spetsial'nostey vyshchykh i serednikh spetsial'nykh navchal'nykh zakladiv, systemy pidvyshchennya kvalifikatsiyi]. Ternopil, Lileya, 1997, p. 292.

2. Vynohrads'ka A.M. Business Administration [Osnovy pidpryyemnytstva: Navch. Posibnyk]. Kyiv, Kondor, 2005, p. 544.

3. Kovalevskiy S.V., Medvedeva O.A., Khaet G.L. Cultural development organization: humanization, quality activities, success: Methods of studying the culture and values of the organizatio [Razvitie kul'tury organizatsii: gumanizatsiya, kachestvo deyatel'nosti, uspekh: Metody izucheniya kul'tury i tsennosti organizatsii]. Vol. 1, Kramatorsk, DGMA, 2007, p. 195.

4. Corporate culture: definition, nature and the need [Korporatyvna kul'tura: vyznachennya, sutnist' i neobkhidnist']. Available at: http://www.revolution.allbest.ru.

5. Kovalevs'koho S.V. Corporate culture organizations XXI Century: Collected Works [Korporatyvna kul'tura orhanizatsiy KhKhI stolittya: Zbirnyk naukovykh prats']. Kramators'k, DDMA, 2007, p. 219.

6. Kosmarova N.A. Social order as a means of forming a socially oriented economy [Sotsial'nyy zakaz kak odno iz sredstv formirovaniya sotsial'no orientirovannoy ekonomiki]. Ekonomika Kryma – Economy of Crimea, 2004, No. 11, pp. 27-30.

7. Kosmarova N.A. Socio-humanitar incentives for employees [Sotsiohumanitarni mekhanizmy stymulyuvannya naymanykh pratsivnykiv]. Derzhava ta rehiony. Seriya: Ekonomika ta pidpryyemnytstvo – Countries and regions. Series: Economics and Entrepreneurship, 2006, No. 1, pp. 145-148.

8. Orban-Lembryk L.E. Psychology of Management [Psykholohiya upravlinnya: Posibnyk]. Kyiv, Akademvydav, 2003, p. 568.

9. Andrushkiv B., et al. Fundamentals of social management: theoretical principles and practical mechanisms [Osnovy sotsial'noho menedzhmentu: teoretychni polozhennya ta prykladni mekhanizmy: Navch. posibnyk dlya stud. Ta vykladachiv ekon. spets. vyshchykh i seredn'o-spetsial'nykh navch. zakladiv, systemy pidvyshchennya kvalifikatsiyi pratsivnykiv derzh. ustanov ta orhaniv mistsevoho samovryaduvannya]. Ternopil, Terno-hraf, 2007, p. 1024.

10. Rouv Petsi. Business Etiquette [Biznes-etiket]. Rostov-na-Donu, Feniks, 2006, p. 384.

11. Khayet H.L., Yeskov O.L., Kovalevs'kyy S.V. Corporate culture [Korporatyvna kul'tura: Navch. Posibnyk]. Kyiv, Tsentr navchal'noyi literatury, 2003, p. 403.

12. Khymych I.H. Features of corporate culture domestic enterprises at present [Osoblyvosti formuvannya korporatyvnoyi kul'tury vitchyznyanykh pidpryyemstv na suchasnomu etapi]. Ekonomichnyy prostir: Zbirnyk naukovykh prats' – Economic Space: Collected Works, 2009, Vol. 23/1, pp. 216-222.

13. Shehda A.V. Enterprise Economics [Ekonomika pidpryyemstva: Pidruchnyk]. Kyiv, Znannya, 2006, p. 614.

 

Журнал індексується в:

infobase

oaji

Поточний запис у каталозі ULRICHS

index_copernicus

poland

globalimpactfactor
sis-logo

У перспективі:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian