Опубліковано черговий номер статей!                                Увага! Змінено електронну адресу для прийому статей!

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній

Назва:

(Title)

Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній

Автори:

(Authors)

Литовченко, Ірина Львівна
Литовченко, Ирина Львовна
Litovchenko, Iryna Lvivna
Рулінська, Ольга Володимирівна
Рулинская, Ольга Владимировна
Rulinska, Olga Volidymyrivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Литовченко І. Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компаній [Електронний ресурс] / І. Литовченко, О. Рулінська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 2 (11). — С. 179-187. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14lildsk.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Итернет-маркетинг в деятельности страховых компаний
Internet marketing in insurance companies

Дата публікації:

(Date of publication)

30-Лис-2014

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

339.138
368.03

Ключові слова:

(Key words)

Інтернет-маркетинг
страхові компанії
страховий продукт
інтерактивність
сайт
форуми
пошукова оптимізація
соціальні мережі
internet marketing
insurance companies
insurance product
interactivity
website
forums
search engine optimization
social networking

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (11);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті визначено, що основними перевагами використання Інтернет-маркетингу страховими компаніями є зручність і економія часу страхувальників, підвищення інформаційної забезпеченості як споживачів так і страховиків, зниження витрат на ведення бізнесу та розширення географічних меж діяльності компаній, спрощення побудови партнерських відносин з клієнтами та збільшення надходжень страхових премій. Авторами проведено дослідження використання інструментів Інтернет-маркетингу в Тор-10 вітчизняних страховиків за рівнем чистих страхових премій. Дослідженню підлягали такі фактори як кількість запитів за місяць в пошукових системах, що характеризує популярність сайту компанії; використання такого інструменту як пошукова оптимізація характеризувалось номером сторінки, на якій знаходиться сайт страховика в пошуковій системі при запиті «страхова компанія»; наявність системи он-лайн продажу страхових полісів; можливість подання заяви про страховий випадок в Мережі, інтерактивне консультування споживачів та робота в соціальних мережах. В статті визначено основні інструменти Інтернет-маркетингу для кожної складової комплексу маркетингу страховика, використання яких забезпечить більш системний підхід до процесу його реалізації.
В статье определено, что основными преимуществами использования Интернет-маркетинга страховыми компаниями является удобство и экономия времени страхователей, повышение информационной обеспеченности как потребителей так и страховщиков, снижение затрат на ведение бизнеса и расширения географических границ деятельности компаний, упрощение построения партнерских отношений с клиентами и увеличение поступлений страховых премий. Авторами проведено исследование использования инструментов Интернет-маркетинга в Топ-10 отечественных страховщиков по уровню чистых страховых премий. Исследованию подлежали такие факторы как количество запросов за месяц в поисковых системах, которое характеризует популярность сайта компании; использование такого инструмента как поисковая оптимизация характеризовалось номером страницы, на которой находится сайт страховщика в поисковой системе при запросе «страховая компания», наличие системы он-лайн продаж страховых полисов; возможность подачи заявления о страховом случае в Сети, интерактивное консультирование потребителей и работа в социальных сетях. В статье определены основные инструменты Интернет-маркетинга для каждой составляющей комплекса маркетинга страховщика, использование которых обеспечит более системный подход к процессу его реализации.
In the article determine the main advantages of using Internet marketing in insurance companies which include the convenience and time saving insurants; increasing amount of information both for consumers and insurers; reduce the cost of doing business and expanding the geographical boundaries of the companies; simplify building partnerships with customers and increase revenue insurance premiums. The authors studied the use of tools internet marketing top 10 domestic insurers's in terms of net premiums written. Subject of research are such factors as the number of requests per month in the search engines, which characterizes the popularity of the site; using of tool such as search engine optimization characterized by the page's number in the search engine on which is located the insurer's website after query "insurance company"; possibility of online sales of insurance policies; possibility to declare of the insured event the web, interactive consult clients and work in social networks. The article identifies the basic tools of online marketing for each component of the marketing mix of the insurer, the use of which will provide a more systematic approach to the process of its implementation. Keywords: internet marketing, insurance companies, insurance product, interactivity, website, forums, search engine optimization, social networking.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5583
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 2(11)

pdf

Використана література:

1. Башинська  І.  О.  Маркетингові  комунікації  підприємства  у  соціальних  мережах  /  І.  О.  Башинська  // Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». – 2012. – Вип. 9 (34). – Ч. 1. – С. 36–41.

2. Зубец А.Н. Страховой маркетинг в России. Практ. Пособие / А.Н. Зубец - М.: Центр экономики и маркетинга, 1999. - 336 с. - (Библиотека хозяйственного руководителя).

3. Литовченко  И.Л.  Генезис  и  эволюция  информационной  концепции  маркетинга:  Монография  / И.Л. Литовченко. ― К.: Наукова думка, 2011. ― 200 с.

4. Підсумки діяльності страхових компаній за 9 місяців 2014р. [Електронний ресурс] // Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг: [сайт].- Режим доступу:

http://nfp.gov.ua/content/informaciya-pro-stan-i-rozvitok.html.

5. Приказюк Н.В. Роль Інтернету в реалізації страхових послуг / Н. В.Приказюк, Т. П. Моташко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Економіка». – 2014. - № 3(156) – С. 45-52.

6. Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса / И. Успенський. ― СПб. : Питер, 2001. ― 432 с.

7. Хартман А. Стратегии успеха в Интернет-экономике / А. Хартман, Дж. Сифонис; пер. с англ. П. Быстров. — М. : ЛОРИ, 2001. — 274 с.

 

REFERENCES

1. Bashyns'ka I. O. Marketing Communications company in social media [Marketynhovi komunikatsiyi pidpryyemstva u  sotsial'nykh  merezhakh]. Ekonomichni  nauky.  Seriya  «Ekonomika  ta  menedzhment»  –  Economics.  Series "Economics and Management", 2012, Vol. 9 (34), No.2, pp. 36–41.

2. Zubets A.N. Insurance marketing in Russia [Strakhovoy marketing v Rossii. Prakt. Posobie]. Moscow, Tsentr ekonomiki i marketinga, 1999, p. 336.

3. Litovchenko I.L. Genesis and evolution of the concept of marketing information: Monograph [Genezis i evolyutsiya informatsionnoy kontseptsii marketinga: Monografiya]. Kyiv, Naukova dumka, 2011, p. 200.

4. Results of insurers for 9 months of 2014 [Pidsumky diyal'nosti strakhovykh kompaniy za 9 misyatsiv 2014r.]. Natsional'na  komisiya,  shcho  zdiysnyuye  rehulyuvannya  u  sferi  rynkiv  finansovykh  posluh,  available  at: http://nfp.gov.ua/content/informaciya-pro-stan-i-rozvitok.html.

5. Prykazyuk N.V., Motashko T.P. The role of the Internet in the implementation of insurance [Rol' Internetu v realizatsiyi strakhovykh posluh]. Visnyk Kyyivs'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Seriya «Ekonomika» – Bulletin of Kyiv National Taras Shevchenko University. Series "Economy", 2014, Vol. 3(156), pp. 45-52.

6. Uspenskiy I. Encyclopedia Internet Business [Entsiklopediya Internet-biznesa]. SPb.,Piter, 2001, p. 432.

7. Khartman A., Sifonis G. Strategies for Success in the Internet economy [Strategii uspekha v Internet-ekonomike]. Moscow, LORI, 2001, p. 274.

 

Журнал індексується в:

infobase

oaji

Поточний запис у каталозі ULRICHS

index_copernicus

poland

globalimpactfactor
sis-logo

У перспективі:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian