Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств

Назва:

(Title)

Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств

Автори:

(Authors)

Ратинський, Вадим
Ratynskyy, Vadym

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.

Інші назви:

(Other titles)

Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises

Дата публікації:

(Date of publication)

2009

Видавник:

(Editor)

Терно-Граф

УДК:

(UDC)

658.8

Ключові слова:

(Key words)

дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 1 (2);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

: Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

pdf