Опубліковано черговий номер статей!                                Увага! Змінено електронну адресу для прийому статей!

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ

Назва:

(Title)

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИ


Автори:

(Authors)

Юрик, Наталія
Юрик, Наталия
Yuryk, Nataliya


Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Юрик Н. Методичні особливості вибору та реалізації стратегії підприємства в умовах кризи [Електронний ресурс] / Наталія Юрик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 224-229. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15ynyvuk.pdf


Інші назви:

(Other titles)

МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ВЫБОРА И РЕАЛИЗАЦИИ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ В УСЛОВИЯХ КРИЗИСА
METHODOLOGICAL FEATURES IN SELECTION AND IMPLEMENTATION OF THE COMPANY STRATEGY IN TIMES OF CRISIS


Дата публікації:

(Date of publication)


30-Тра-2015

Видавник:

(Editor)


ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)


336.7(075.8)

Ключові слова:

(Key words)

криза
кризовий стан
антикризова стратегія
модель антикризової стратегії
структура управління
crisis
crisis state
anti-crisis strategy
anti-crisis model
management structure



Серія/Номер:

(Series/Number)


Випуск 1 (12);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті викладено результати дослідження методичних особливостей вибору та реалізації стратегії підприємства в кризових умовах його функціонування. Враховуючи теоретичні основи стратегічного управління і практику діяльності підприємств щодо здійснення антикризових заходів, пропонується модель вибору й реалізації антикризової стратегії підприємства, а також розкривається роль та значення структури управління підприємством.
В статье изложены результаты исследования методических особенностей выбора и реализации стратегии предприятия в кризисных условиях его функционирования. Учитывая теоретические основы стратегического управления и практику деятельности предприятий, касающиеся реализации мероприятий по выходу из кризиса, предлагается модель выбора и реализации антикризисной стратегии предприятия, с использования метода структурно-морфологического анализа, а также раскрывается роль и значение структуры управления предприятием.
The research results on the methodological features in selection and implementation of the company strategy in times of crisis have been described in the article. Given the theoretical foundations of strategic managementand business practice to implement anti-crisis measures we offered the implementation model of anti-crisis strategy at the company. The role and importance of the management structure have been highlighted.


URL:

(Уніфікований

ідентифікатор ресурсу)


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5636
ISSN: 

2223-3822

 

 

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 1(12)

pdf

Використана література:

  1. Багол А. Г. Структура современных механизмов формирования стратегии предприятия / А. Г. Багол // Економіка. Менеджмент.  Підприємництво: збірник наукових праць. – 2009. – № 21. – С. 35.
  2. Дмитренко А. І. Стратегії антикризової діяльності промислових підприємств / А. І. Дмитренко // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. – 2009. – № 4 (20). – С. 49-53.
  3. Єфімова Л. М. Проблеми виходу вітчизняних підприємств з економічної кризи на сучасному етапі / Л. М. Єфімова // Держава та регіони. – 2009. – № 7. – С. 79 – 81.
  4. Кальніченко Л. Реструктуризація підприємств в умовах становлення ринкового середовища / Л. Кальніченко // Економіка України. – 2000. – № 10. – С. 27.
  5. Кібук Т. М. Удосконалення процессу розробки та реалізації стратегії підприємства / Т. М. Кібук // Стратегія економічного розвитку України. Збірник наукових праць. – 2009. – Вип. 24-25. – С. 169– 169.
  6. Коноков Д. Как выйти из кризиса крупным предприятиям / Д. Коноков // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – № 4. – С. 88.
  7. Лігоненко Л. О. Реструктуризація підприємства як інструмент антикризового управління та економічного зростання суб'єктів підприємництва / Л. О. Лігоненко // Вісник Донецького університету. – Серія В : Економічні науки. – 1999. – Вип. 3. – 145 с.
  8. Погорелов Ю. С. Модель вибору стратегії розвитку як складник загальної моделі розвитку підприємства / Ю. С. Погорелов // Економіка. Менеджмент.  Підприємництво: збірник наукових праць. – 2010. – № 22 (II). – С. 84 – 90.
  9. Пушкарь А. И. Антикризисное управление: стратегии, модели, механизмы / А. И. Пушкарь, А. П. Тридед, А. Л. Колос. – Х. : ХДЭУ, 2001. – 452 с.
  10. Сторчак Н. О. Місце антикризового управління в економічній стратегії фірми / Н. О. Сторчак // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. – 2009. – № 3 (19). – С. 59 – 63.
  11. Шапуров О. О. Сутність, завдання та принципи антикризового управління / О. О. Шапуров // Держава та регіони. Серія: економіка і підприємництво. – 2009. – № 1. – С. 228 – 232.
  12. Штангрет А. М. Антикризове управління як засіб попередження банкрутства / А. М. Штангрет // Регіональна економіка. – 2001. – № 2. – С. 23 – 30.

 

REFERENCES

  1. Bahol A. H. Structure of modern mechanisms of formation of strategy of the company [Struktura sychasnyh mekhanizmiv formuvannia strategii pidpryemstva]. Economika. Menegment. Pidpryemnytstvo: zbirnyk naukovych prac – Economy. Management. Entrepreneurship: technologies, 2009, No. 21, p. 35.
  2. Dmyterko А. І. Strategy anti-crisis industrial activities [Strategii antykryzovoi dialnosti promyslovuch pidpryemstv]. Visnyk Kryvorizkogo ekonomichnogo instytutu KNЕУ – Bulletin Krivoy Rog Economic Institute of Kyiv National Economic University, 2009, No. 4 (20), pp. 49-53.
  3. Yefimova L. M. Problems of domestic enterprises exit from the economic crisis at present [Problemy vyhodu vitchyznianych pidpryyemstv z ekonomichnoi kryzy na suchasnomu etapi]. Derzhava i region – State and regions, 2009, No. 7, pp. 79-81.
  4. Kalnichenko L. Restructuring under conditions of market environment [Restrukturyzatsia pidpryemstv v umovah stanovlenia rynkovogo seredovyscha]. Economika  Ukrainy – Economy of Ukraine, 2000, No. 10, p. 27.
  5. Kibuk Т. М. Improving process design and implementation of business strategy [Vdoskonalennia protsecu rozrobky ta realizatsii strategii pidpryemstva]. Strategiya ekonomichnogo rozvytku Ukrainy. Zbirnyk naukovuh prac – Economic Development Strategy of Ukraine. Collected Works, 2009, Vol. 24-25, pp. 162-169.
  6. Konokov D. How to overcome the crisis of large enterprises [Kak vuyty iz krizisa krupnym predpriyatiam]. Problemy teorii i praktiki upravlinia – Problems of the theory and practice of management, 2000, No. 4, p. 88.
  7. Lihonenko L. O. Enterprise restructuring as a tool of crisis management and growth of business entities [Restrukturyzatsia pidpryemstva yak instrument antykryzovogo upravlinia ta ekonomochnogo zrostania subektiv pidpryemnytstva]. Visnyk Donetskogo universytetu : Ekonomichni nauky – Bulletin of Donetsk university. Series B: Economics, 1999, Vol. 3, p. 145.
  8. Pogorelov Y. C. Model selection strategy as a component of the overall model of enterprise [Model vyboru strategii yak skladnyk zagalnoi modeli rozvytku pidpriemstva]. Ekonomika. Menegment. Pidpryemnytstvo: zbirnyk naukovuch prac – Economy. Management. Entrepreneurship: technologies, 2010, No. 22 (II), pp. 84-90.
  9. Pushkar A. I., Trided A. P., Kolos A. L. Crisis management: strategies, models, mechanisms [Antikrizisnoye upravliniye: strategii, modeli, mechanizmy]. Kharkiv, KhSEU, 2001, p. 452.
  10. Storchak N. О. Place crisis management in the economic strategy of the company [Misce antykryzovoho upravlinnia v ekonomichniy strategii firmy]. Visnyk Kryvorizkogo ekonomichnogo instytutu KNЕУ – Bulletin Kryvyy Rih Economic Institute of Kyiv National Economic University, 2009, No. 3 (19), pp. 59-63.
  11. Shapurov О. О. Essence, objectives and principles of crisis management [Sutnist, zavdannia ta pryntsypy antykryzovogo upravlinnia]. Dergava ta regiony. Seria: Ekonomika i pidpryemnytstvo – Countries and Regions. Series: Economics and Business, 2009, No. 1, pp. 228-232.
  12. Shtangret A. M. Crisis management as a means to prevent bankruptcy [Antykryzove yak zasib poperedzhennia bankrutstva]. Rehigonalna ekonomika – Regional Economics, 2001, No. 2, pp. 23-30.
 

Журнал індексується в:

infobase

oaji

Поточний запис у каталозі ULRICHS

index_copernicus

poland

globalimpactfactor
sis-logo

У перспективі:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian