Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії

Назва:

(Title)

Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії

Автори:

(Authors)

Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf

Інші назви:

(Other titles)

Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy

Дата публікації:

(Date of publication)

30-тра-2011

Видавник:

(Editor)

ТНТУ

УДК:

(UDC)

339.13

Ключові слова:

(Key words)

конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)