Опубліковано черговий номер статей!                                Увага! Змінено електронну адресу для прийому статей!

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду

Назва:

(Title)

Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду

Автори:

(Authors)

Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andrіy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification

Дата публікації:

(Date of publication)

10-лис-2011

Видавник:

(Editor)

ТНТу, АСУ

УДК:

(UDC)

339.138

Ключові слова:

(Key words)

нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (5);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: ISSN 2223-3822

Розташовується у зібраннях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)


 

Журнал індексується в:

infobase

oaji

Поточний запис у каталозі ULRICHS

index_copernicus

poland

globalimpactfactor
sis-logo

У перспективі:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian