Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників

Назва:

(Title)

Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників

Автори:

(Authors)

Погайдак, Ольга Богданівна
Погайдак, Ольга Богдановна
Pohaydak, Olha Bohdanivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Погайдак О. Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників [Електронний ресурс] / О. Погайдак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11pobktp.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Усовершенствование управления качеством обслуживания на основе єдиной системы критериев и показателей
Improvement of quality service based on common benchmarks and indicators

Дата публікації:

(Date of publication)

10-лис-2011

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

338.4

Ключові слова:

(Key words)

якість послуг
своєчасність обслуговування
якісне виконання технологічних операцій
повнота і комплексність виконання замовлень
етика
естетика і культура обслуговування

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (5);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

Розглянуто шляхи удосконалення управління якостю на основі єдиної системи критеріїв та показників оцінки якості продукції, робіт та послуг в умовах житлово-комунального та побутового обслуговування.
Consider ways to improve the quality management system based on common criteria and indicators for evaluating the quality of products, works and services in housing and domestic service.
Рассмотрены пути совершенствования управления качеством на основе единой системы критериев и показателей оценки качества продукции, работ и услуг в условиях жилищно-коммунального и бытового обслуживания.
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1506
ISSN: ISSN 2223-3822

Розташовується у зібраннях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)