Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України

Название: Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України
Authors: Владимир, Ольга
Vladymyr, Olga
Стельмах, Олег
Stelmah, Oleg
Библиографическое описание: Владимир О., Стельмах О. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України / Ольга Владимир, Олег Стельмах // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2010. — Випуск 1 (3). — С. 33-38.
Другие названия: The forming of positive reput by banks as one of the components of stabilization currency market of Ukraine
Дата публикации: 2010
Издатель: «Терно-граф»
УДК: УДК 336.71
Ключевые слова: комерційний банк
валютний ринок
репутація
імідж
довіра
ліквідність
іноземна валюта
засоби масової інформації
прес-служби
інформаційно-рекламне агентство
Краткий обзор (реферат): У статті наведено шляхи формування позитивної репутації та іміджу банку, висвітлено проблеми довіри до банківської системи, показано вплив репутації та іміджу на стан розвитку самого банку та умови функціонування валютного ринку в країні
The ways of forming positive repute and image of bank, the problems of trust to banking system, the influence of repute and image on the state of bank development and conditions of function currency market in country are presents in this article.
URI:

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642