Від спеціалізації до диверсифікації

Назва:

(Title)

Від спеціалізації до диверсифікації

Автори:

(Authors)

Шуран, Ірина
Шуран, Ирина
Shuran, Iryna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Шуран І. Від спеціалізації до диверсифікації [Електронний ресурс] / І. Шуран // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 195-201. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12sivsdd.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

От специализации к диверсификации
From specialization to diversification

Дата публікації:

(Date of publication)

Травень-2012

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

332.05

Ключові слова:

(Key words)

стратегія
спеціалізація
диверсифікація
strategy
specialization
diversification

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 1 (6);2012_6_024

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

Розглянуто основні види корпоративної стратегії диверсифікації. Наведено стратегічні можливості компанії після диверсифікації. Визначені основні переваги і недоліки стратегій диверсифікації в споріднені та неспоріднені сфери діяльності. Наведені приклади компаній, що впроваджували стратегічні підходи до диверсифікації. Визначено найпоширеніший підхід цієї стратегії на вітчизняному промисловому ринку.
Рассмотрены основные виды корпоративной стратегии диверсификации. Приведены стратегические возможности компании по диверсификации. Определены основные преимущества и недостатки стратегий диверсификации в родственные и неродственные сферы деятельности. Приведены примеры компаний, которые внедряли стратегические подходы к диверсификации. Определен наиболее распространенный подход этой стратегии на отечественном промышленном рынке.
The main types of corporate diversification strategy were considered. Strategic opportunities to diversify the company's were given. The main advantages and disadvantages of diversification strategies in related and unrelated fields of activity were identified. The examples of companies that have implemented the strategic approaches to diversification were given. The most common approach of this strategy in the domestic industrial market was identified.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)