Проводиться набір статей у черговий осінній Випуск 2(17) журналу!

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Дослідження моделей бенчмаркінгу

Назва:

(Title)

Дослідження моделей бенчмаркінгу

Автори:

(Authors)

Кирич, Наталія Богданівна
Кирич, Наталья Богдановна
Kyrych, Nataliya Bohdanivna
Шведа, Наталія Михайлівна
Шведа, Наталья Михайловна
Shveda, Nataliya Mykhajlivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Кирич Н. Б Дослідження моделей бенчмаркінгу [Електронний ресурс] / Н. Кирич, Н. Шведа // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 286–296. — Режим доступу до журн.:  http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13knbdmb.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Исследования моделей бенчмаркингу
Benchmarking models investigation

Дата публікації:

(Date of publication)

тра-2013

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

338.4

Ключові слова:

(Key words)

бенчмаркінг
проект
модель
етапи бенчмаркінгу
benchmarking
project
model
benchmarking stages

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 1 (8);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

Здійснення бенчмаркінгу на підприємстві і використання його результатів в практичній діяльності є специфічним за змістом і комплексним за наслідками дослідженням. В основі бенчмаркінгу лежить вибір еталону (підприємства, технології, рішення тощо) для порівняння, аналіз його параметрів і розробка рішення. Відхилення від показників еталону вказують на те, що підприємство відстає і що саме необхідно виправити. Вже після цього розробляється комплекс заходів з удосконалення роботи підприємства. Бенчмаркінг повинен плануватися і організовуватися на підприємстві як окремий інноваційний проект, що стандартно складається з трьох стадій: перша стадія – планування проекту, друга стадія – збір і обробка інформації, третя стадія – реалізація плану новацій. В статті проаналізовано наявні моделі бенчмаркінгу з метою виявлення їх преваг і недоліків та ймовірності їх застосування на вітчизняних підприємствах.
Benchmarking is the process of measuring an organization's internal processes then identifying, understanding, and adapting outstanding practices from other organizations considered to be best-in-class.Benchmarking implementation at the company and using its results in practice is a specific and complex research. The basis of benchmarking is the standard choice (companies, technologies, decisions, etc.) to compare, analyze its parameters and make rational decisions. Deviations from the standard indicators show that the company lags behind and what needs to be corrected. After this the series of measures are designed to improve the enterprise performance. Benchmarking should be planned and organized at the company as a single innovative project that normally consists of three stages: the first stage is the project planning, the second stage is the data collection and information processing; the third stage is the innovations plan implementation. Existing benchmarking models are analyzed in the article to identify their advantages or disadvantages and the likelihood of their use of domestic enterprises.
Осуществление бенчмаркинга на предприятии и использование его результатов в практической деятельности является специфическим по содержанию и комплексным по результатам исследованием. В основе бенчмаркинга лежит выбор эталона (предприятия, технологии, решения и т.п.) для сравнения, анализа его параметров и разработки решения. Отклонение показателей от эталона указывают на то, что предприятие отстает и что именно необходимо исправить. Уже после этого разрабатывается комплекс мер по совершенствованию работы предприятия. Бенчмаркинг должен планироваться и организовываться на предприятии как отдельный инновационный проект, который стандартно состоит из трех стадий: первая стадия – планирование проекта, вторая стадия – сбор и обработка информации, третья стадия – реализация плана инноваций. В статье проанализированы существующие модели бенчмаркинга с целью выявления их преимуществ и недостатков и вероятности их применения на отечественных предприятиях.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2301
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 1(8)


 

Журнал індексується в:

infobase

oaji

Поточний запис у каталозі ULRICHS

index_copernicus

ICV 2015: 71.88 

harvardlibrary

elibrary_logo

world_cat

duke

british_library

alberta

uic

moris_library

standford

illinois

macewan

researchbib

citefactor

denmark

poland

globalimpactfactor
sis-logo

У перспективі:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian