Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
|
Назва: (Title) |
Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу |
|
Автори: (Authors) |
Мельник, Л. Melnyk, L. |
|
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170 |
|
нші назви: (Other titles) |
Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness |
|
Дата публікації: (Date of publication) |
2008 |
|
Видавник: (Editor) |
Терно-Граф |
|
УДК: (UDC) |
330.146 |
|
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (1); |
|
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797 |
| ISSN: | 2223-3822 |
|
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1) |
| < Prev | Next > |
|---|
