Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 842
2 Using data mining to create innovations in education 725
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 740
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 948
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 602
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 722
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 628
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 636
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 917
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 571
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 606
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 759
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 621
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 622
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 601
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 618
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 600
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 846
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 653
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 592
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 684
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 720
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1151
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 854
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1064
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 524
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 597
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 607
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 700
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 649
31 Dynamics of innovative marketing components 801
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 885
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 778
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 837
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 882
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 520
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 813
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 676
39 Organizational and legal security of business trade secrets 809
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 846
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 602
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 717
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 729
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 594
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 930
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 627
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 759
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 687
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 530
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 682
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian