Опубліковано черговий випуск журналу 2 (31) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1194
2 Using data mining to create innovations in education 1068
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1083
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1290
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 931
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1226
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1070
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 983
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1390
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 888
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 1004
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1219
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 969
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 1024
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 958
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 965
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 957
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1546
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 1025
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 933
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1067
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1128
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1830
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1320
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1670
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 858
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 949
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 944
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1097
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 1043
31 Dynamics of innovative marketing components 1268
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1251
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1115
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1338
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1469
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 837
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1273
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 1015
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1155
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1238
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 929
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1114
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1131
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1234
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1475
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 957
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1116
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1070
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 854
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 1003
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian