Опубліковано черговий випуск журналу 2 (31) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1141
2 Using data mining to create innovations in education 1020
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1042
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1229
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 885
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1143
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1026
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 931
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1328
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 844
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 956
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1154
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 922
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 973
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 902
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 913
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 909
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1451
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 979
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 890
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1020
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1072
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1747
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1273
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1601
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 813
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 907
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 899
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1050
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 987
31 Dynamics of innovative marketing components 1191
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1204
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1069
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1267
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1409
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 793
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1219
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 970
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1109
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1191
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 885
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1064
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1070
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1162
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1419
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 912
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1071
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1018
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 815
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 956
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian