Опубліковано черговий випуск журналу 2 (31) 2024

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1249
2 Using data mining to create innovations in education 1135
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1146
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1362
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 994
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1331
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1135
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 1054
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1506
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 945
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 1061
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1303
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 1025
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 1095
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 1028
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 1025
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 1006
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 1635
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 1089
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 984
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1121
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1197
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1920
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1380
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1774
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 905
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 1001
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 1000
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1165
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 1098
31 Dynamics of innovative marketing components 1353
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1301
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1168
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1395
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1553
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 907
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1362
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 1101
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1213
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1298
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 990
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1184
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1204
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1353
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1569
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 1011
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1170
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1143
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 912
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 1056
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian