Опубліковано черговий випуск журналу 1 (32) 2025

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 1669
2 Using data mining to create innovations in education 1579
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 1511
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1783
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 1448
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 1824
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 1533
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 1571
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 2095
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 1344
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 1530
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 1830
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 1497
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 1534
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 1452
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 1457
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 1526
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 2194
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 1665
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 1449
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 1522
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 1746
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 2583
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 1875
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 2428
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 1338
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 1464
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 1420
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 1702
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 1724
31 Dynamics of innovative marketing components 1787
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 1726
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 1557
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 1843
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 2020
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 1338
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 1859
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 1583
39 Organizational and legal security of business trade secrets 1687
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 1735
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 1450
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 1669
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 1750
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 1896
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 2174
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 1447
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 1664
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 1668
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 1292
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 1482
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian