Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Випуск 2(25) 2021

Фільтрувати за назвою     Показати # 
# Заголовок Статті Перегляди
1 Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України 921
2 Using data mining to create innovations in education 812
3 Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні 815
4 Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки 1035
5 Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» 680
6 Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період 824
7 Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку 709
8 Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development 714
9 Peculiarities of IKEA management in the world and in Ukraine 1028
10 Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку 658
11 Мотивація самозмін як умова розвитку особистості 699
12 Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку 873
13 Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства 705
14 Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством 747
15 Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу 682
16 Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину 706
17 Використання НЛП у психокорекційній роботі 683
18 Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу 976
19 Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними 745
20 Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера 692
21 Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області) 773
22 Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті 815
23 Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру 1301
24 Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства 943
25 Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу 1200
26 Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні 604
27 Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС 690
28 Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій 695
29 Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху 809
30 Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження 751
31 Dynamics of innovative marketing components 885
32 Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів 978
33 Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні 860
34 Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій 972
35 Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності 1004
36 Передумови інноваційного розвитку економіки 588
37 Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації 907
38 Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії 761
39 Organizational and legal security of business trade secrets 891
40 Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі 961
41 Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг 686
42 Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу 827
43 Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності 810
44 Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи 680
45 Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства 1091
46 Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку 706
47 Constructing a model of dual professional competences in engineering education 846
48 Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом 770
49 Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності 596
50 Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки 760
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>
Сторінка 1 з 2

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian