Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності
Назва: |
Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності |
Інші назви: |
Evolution of marketing concepts: from marketing 2.0 to a value marketing strategy |
Автори: |
Бурліцька, Оксана |
Приналежність:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна |
Бібліографічний опис: |
Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdf |
Bibliographic description: |
Burlitska, O. (2021) Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti [Evolution of marketing concepts: from marketing 2.0 to a value marketing strategy]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 316-324. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdf |
Журнал/збірник:
|
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава" |
Випуск/№ : |
2(25) |
Дата публікації: |
лис-2021 |
Дата подання: |
жов-2021 |
Дата внесення: |
21-вер-2022 |
Видавництво:
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна) |
Країна (код): |
UA |
Місце видання, проведення: |
Тернопіль |
Ідентифікатор ORCID: |
https://orcid.org/0000-0001-9720-6942 |
DOI: УДК: |
https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.316 339.13 |
JEL: |
М31 |
Ключові слова: |
маркетинг |
Кількість сторінок: |
9 |
Діапазон сторінок: |
316-324 |
Початкова сторінка: |
316 |
Кінцева сторінка:
|
324 |
Короткий огляд (реферат): |
У статті представлена еволюція маркетингу, що привела сьогодні на перші позиції маркетинг третього покоління. Маркетинг 3.0 має на меті не лише задоволення тимчасових потреб споживачів, але створення разом із споживачами нових маркетингових цінностей. Змінні умови роботи компаній, а особливо зміна в поведінці споживачів, призводять до того, що в новому маркетингу завданням компаній є ще краще пізнання клієнтів – їх потреб, бажань та страхів – з метою досягнення не лише їхніх думок, але також їхнього серця і духу. Така стратегія вимагає перегляду бачення, місії, а також цінностей компаній. Очікування від компаній більшої автентичності та транспарентності призводить до того, що цінність має бути підставою їхнього функціонування. Але опора маркетингової політики компанії лише на цінностях не є достатньою. Фірми повинні змінити цілу модель створення цінностей. Клієнти, а також інші зацікавлені особи, які незадоволені існуючими можливостями, які пропонує бізнес у сфері розв’язування суспільних проблем, прагнуть співпрацювати у цій сфері з підприємствами – хочуть брати участь у створенні цінностей та нових рішень. Автором обґрунтовано важливість створення ланцюжка цінностей та об’єднання їх в єдину загальну холістичну систему в процесі формування стратегії маркетингу цінностей на принципах розумності, справедливості та духовної потреби. Проведено ієрархічне структурування маркетингу цінностей, які компанії вкладають у свої продукти та доносять до споживачів. Зроблено висновки, що маркетинг третього покоління передбачає співпрацю підприємств при створенні цінності та вирішенні проблем, які турбують людство. І саме спільне створення економічно-суспільної цінності дозволяє не лише заспокоїти глибинні потреби та очікування клієнтів, але також і турбуватись про суспільний добробут.
|
Спонсорська підтримка: |
The authors received no direct funding for this research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38780 |
ISSN: |
2223-3822 |
Власник авторського права: |
Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава» |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: |
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdf |
Перелік літератури: |
1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia №1 (216). Ekonomiczne Nauki . 2021. С. 15-21. 2. Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit / In: Kompella, K. (eds) Marketing Wisdom. Management for Professionals. Springer, Singapore. 2019. https://doi.org/10.1007/978-981-10-7724-1_10 3. Краус К. М., Юркo I. В. Iннoвацiйнi концепції маркетингу. Вiсник Дoнeцькoгo нацioнальнoгo унiвeрситeту eкoнoмiки i тoргiвлi iмeнi Михайла Туган-Баранoвськoгo. 2012. №3 (55). С. 99-104. 4. Strategic Management: Concepts and Cases (12th Edition) / by Jr. Thompson, Arthur A., A. J. Strickland. McGraw-Hill College, 2001. 572 p. 5. Юлдашев Л. Г. Теории ценности в социологии: вчера и сегодня. Социологические Исследования. 2001. №8. С. 146-151. |
References: |
1. Burlicjka, O. P., Gholda, N. M. (2021) Teoretychni osnovy strateghiji cinisnoorijentovanogho marketynghu [Theoretical foundations of the value-oriented marketing strategy]. Nauka i studia, no. 1(216). Ekonomiczne Nauki, pp. 15-21. |
Тип вмісту: |
Article |
Розташовується у зібраннях: |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25) |
< Попередня | Наступна > |
---|