Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»

Назва: 


Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»


Інші назви: 


Improvement of marketing management at the energy enterprise by internet marketing instruments on the example of JSK "Vinnitsiaoblenergo"


Автори: 


Буга, Наталія
Гаврилюк, Анастасія
Buha, Natalia
Havrylyuk, Anastasia


Приналежність: 


Донецький національний університет ім. Василя Стуса, вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, 21021, Україна
Vasyl’ Stus Donetsk National University 21, 600-richya str., Vinnytsia, 21021, Ukraine


Бібліографічний опис: 


Буга Н. Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» [Електронний ресурс] / Наталія Буга, Анастасія Гаврилюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 53-64. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdf


Bibliographic description: 


Buha, N. & Havrylyuk, A. (2021) Udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia na pidpryiemstvi elektroenerhetyky zasobamy internet marketynhu na prykladi AT «Vinnytsiaoblenerho» [Improvement of marketing management at the energy enterprise by internet marketing instruments on the example of JSK "Vinnitsiaoblenergo"]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 53-64. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdf


Журнал/збірник:

 

Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"


Випуск/№ : 


2(25)


Дата публікації: 


лис-2021


Дата подання: 


жов-2021


Дата внесення: 


12-лип-2022


Видавництво: 


Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)


Країна (код): 


UA


Місце видання, проведення: 


Тернопіль


Ідентифікатор ORCID: 


https://orcid.org/0000-0002-7378-9036


DOI:

 

УДК: 


https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.053

 

338.1
658.8


JEL: 


D12
L53


Ключові слова:


маркетингове управління
маркетингова діяльність
електроенергетика
конкурентоспроможність
енергетична реформа
клієнтоорієнтованість
маркетинговий відділ
просування послуг в мережі Інтернет
marketing management
marketing activity
electric power industry
competitiveness
energy reform
customer orientation
marketing department
promotion of services on the Internet


Кількість сторінок: 


12


Діапазон сторінок: 


53-64


Початкова сторінка: 


53


Кінцева сторінка: 


64


Короткий огляд (реферат): 


У статті визначено особливості діяльності енергетичного підприємства в умовах реформування галузі електроенергетики, проаналізовано організаційну структуру, та визначено її основні недоліки; проаналізовано основні фінансові показники підприємства; визначено, у яких показниках спостерігається тенденція до зростання та спадання, передбачено можливі наслідки від збереження негативної тенденції надалі; охарактеризовано зовнішнє середовище підприємства, виділено його стратегічні бізнес одиниці; розглянуто загрози та можливості, наявні у підприємства під впливом зовнішнього середовища. На основі вищезазначеного аналізу, розроблено рекомендації щодо вдосконалення діяльності підприємства електроенергетики із застосуванням інструментів маркетингу; надано рекомендації по вдосконаленню організаційної структури підприємства, шляхом імплементації спеціалізованого повноцінного відділу з маркетингової діяльності з метою рішення маркетингових проблем та налагодження процесу взаємодії зі споживачами електроенергії; обґрунтовано економічний та соціальний ефект від створення повноцінного маркетингового відділу; проаналізовано діяльність підприємства у соціальних мережах та визначено ряд недоліків; рекомендовано оптимізувати використання маркетингових інструментів у господарській діяльності підприємства задля підвищення конкурентоспроможності на ринку електроенергетики шляхом застосування інструментарію діджитал-маркетингу, а саме покращення оформлення бізнес сторінки Facebook, розробка корпоративного стилю, зміна співвідношення видів контенту, використання усіх майданчиків взаємодії із цільовою аудиторією у соціальній мережі Facebook, зміна подачі текстового та візуального матеріалу з метою підвищення ефективності сприйняття, створення сторінки у перспективній соціальній мережі Instagram.


In the article the features of the activity of the Energy Enterprise in the context of reforming the electric power industry are defined, the organizational structure is analyzed and its main shortcomings are identified; the main financial indicators of the enterprise are analyzed; in which indicators there is a tendency to increase and decrease are determined, possible consequences from maintaining a negative trend in the future are provided; the external environment of the enterprise is characterized, its strategic business units are highlighted; the threats and opportunities available to the enterprise under the influence of the external environment are considered. Based on the analysis, recommendations are developed for improvement of the activity of the Electric Power Industry Enterprise, using marketing tools; recommendations are given for improving the organizational structure of the enterprise by implementing a specialized full-fledged marketing department in order to solve marketing problems and establish the process of interaction with electricity consumers the economic and social effect of creating a full-fledged marketing department is justified; the company's activities in social networks are analyzed and a number of shortcomings are identified; it is recommended to improve the use of marketing tools in the economic activity of the enterprise to increase competitiveness in the electric power market by using digital marketing tools, namely, improving the design of the business page on Facebook, developing corporate style, changing the ratio of content types, using all platforms for interaction with the target audience in the social network Facebook, changing the presentation of text and visual material in order to increase the effectiveness of perception, creating a page in the promising social network Instagram.


Спонсорська підтримка: 


The authors received no direct funding for this research.


URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 


http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38466


ISSN: 


2223-3822


Власник авторського права: 


Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»


URL-посилання пов’язаного матеріалу: 


http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdf
https://voe.com.ua/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Text
https://hromadske.ua
https://www.prostir.ua/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Text


Перелік літератури: 


1. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств: монографія. Київ: «Центр учбової літератури», 2018. 462 с.
2. Рекова Н. Ю., Біленька Ю. О. Інструменти регулювання конкуренції на ринках електричної енергії: досвід ЄС та перспективи впровадження в Україні. Приазовський економічний вісник. 2017. Вип. 1(01). С. 48 – 55.
3. Ущаповський К. В. Розвиток електроенергетичної інфраструктури в умовах нової конфігурації ринку електроенергії України. Економіка: реалії часу. 2015. № 6 (22). С. 45-49.
4. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві. Галицький економічний вісник. 2016. № 3. С. 34-38.
5. Яцковий Д. Сучасні методики оцінки конкурентоспроможності підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень . Запоріжжя, 2013. Вип. 4 (51). С. 183-188.
6. АТ «Вінницяобленерго». Офіційний сайт. URL: https://voe.com.ua/ (дата звернення 09.10. 2021)
7. Закон України про електроенергетику. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення 12.10.2021)
8. Цифрова мовна станція в Україні “Hromadske”. Офіційний сайт. URL: https://hromadske.ua/ (дата звернення 10.10.2021)
9. Громадська організація «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський простір». Офіційний сайт. URL: https://www.prostir.ua/ (дата звернення 11.10.21)
10. Про затвердження плану заходів з реалізації етапу «Реформування енергетичного сектору (до 2020 року)» Енергетичної стратегії України на період до 2035 року «Безпека, енергоефективність, конкурентоспроможність»: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 червня 2018 р. № 497-р. Офіційний сайт Верховної Ради України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Text (дата звернення 12.10.2021)


References: 


1. Bilovodsjka O. A. (2018) Marketynghova polityka rozpodilu innovacijnoji produkciji promyslovykh pidpryjemstv [Marketing policy distributes innovative products of industrial enterprises]. Kyiv: "Center for Educational Literature". (in Ukrainian)
2. Rekova N. Ju., Bilenjka Ju. O. (2017) Instrumenty reghuljuvannja konkurenciji na rynkakh elektrychnoji energhiji: dosvid JeS ta perspektyvy vprovadzhennja v Ukrajini [Instruments for regulating competition in electricity markets: EU experience and prospects for implementation in Ukraine]. Priazovsky Economic Bulletin, vol. 1, no. 01, pp. 48-55.
3. Ushhapovsjkyj K. V. (2015) Rozvytok elektroenerghetychnoji infrastruktury v umovakh novoji konfighuraciji rynku elektroenerghiji Ukrajiny [Development of electric power infrastructure in the conditions of new configuration of the electric power market of Ukraine]. Economics: the realities of time, vol. 6, no. 22, pp. 45-49.
4. Khrupovych S. Je. (2016) Teoretychni aspekty pobudovy systemy upravlinnja zbutovoju dijaljnistju na promyslovomu pidpryjemstvi [Theoretical aspects of building a sales management system at an industrial enterprise]. Galician Economic Bulletin, no 3, pp. 34-38.
5. Jackovyj D. (2013) Suchasni metodyky ocinky konkurentospromozhnosti pidpryjemstva [Modern methods of assessing the competitiveness of the enterprise]. Bulletin of socio-economic research, vol. 4, no. 51, pp. 183-188.
6. AT «Vinnycjaoblenergho» [JSC "Vinnytsiaoblenergo"]. Official website. Available at: https://voe.com.ua/ (accessed 9 October 2021).
7. Zakon Ukrajiny pro elektroenerghetyku [Law of Ukraine on Electricity]. Official website. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Text (accessed 12 October 2021).
8. Cyfrova movna stancija v Ukrajini “Hromadske” [Digital language station in Ukraine “Hromadske”]. Official website. Available at: https://hromadske.ua/ (accessed 10 October 2021).
9. Ghromadsjka orghanizacija “Informacijno-analitychnyj centr “Ghromadsjkyj prostir”” [Public organization “Information and analytical center “Public space””]. Official website. Available at: https://www.prostir.ua/ (accessed 11 October 2021).
10. Pro zatverdzhennja planu zakhodiv z realizaciji etapu “Reformuvannja energhetychnogho sektoru (do 2020 roku)” Energhetychnoji strateghiji Ukrajiny na period do 2035 roku “Bezpeka, energhoefektyvnistj, konkurentospromozhnistj”: Rozporjadzhennja Kabinetu Ministriv Ukrajiny vid 6 chervnja 2018 r. №. 497-r. [On approval of the action plan for the implementation of the stage "Reforming the energy sector (until 2020)" of the Energy Strategy of Ukraine for the period up to 2035 "Security, energy efficiency, competitiveness": Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 6 June 2018, no. 497-r]. Official website. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Text (accessed 12 October 2021).


Тип вмісту: 


Article


Розташовується у зібраннях:

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

pdf


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian