Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства

Назва:

(Title)

Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства

Автори:

(Authors)

Струпинська, Наталія Василівна
Струпинская, Наталья Василиевна
Strupynska, Nataliia Vasylivna

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 152-160. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13snvdpp.pdf.

Інші назви:

(Other titles)

Теоретические основы обеспечения эффективности меркетинговой деятельности промышленного предприятия
Theoretical foundations of ensuring the marketing activities’ effectiveness of industrial enterprise

Дата публікації:

(Date of publication)

Лис-2013

Видавник:

(Editor)

ТНТУ, АСУ

УДК:

(UDC)

339.138
658.02

Ключові слова:

(Key words)

маркетингова діяльність промислового підприємства
забезпечення ефективності
маркетинговая деятельность промышленного предприятия
обеспечение эффективности
marketing activities of the industrial enterprise
ensuring effectiveness


Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 2 (9);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

У статті запропоновано удосконалене визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства», відмінність якого полягає в об’єднанні системного та процесного підходів. Розроблено авторську схему ієрархії цілей маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якої полягає в об’єднанні цілей у дві групи – економічні та соціальні, які розглядаються у розрізі елементів комплексу маркетингу: економічні (4Р) та соціальні (5Р). Удосконалено визначення поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства та узагальнено складові оцінки її ефективності. Виділено основні складові забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства та їх взаємозв’язок на основі холістичної концепції.
В статье предложено усовершенствованное определение понятия «маркетинговая деятельность предприятия», отличие которого состоит в объединении системного и процессного подходов. Разработано авторскую схему иерархии целей маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которой заключается в объединении целей в две группы – экономические и социальные, которые рассматриваются в разрезе элементов комплекса маркетинга: экономические (4Р) и социальные (5Р). Усовершенствовано определение понятия эффективности маркетинговой деятельности предприятия и обобщены составляющие оценки ее эффективности. Выделены основные составляющие обеспечения эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия и их взаимосвязь на основе холистической концепции.
The improved definition of “marketing activities of the enterprise” has been proposed, the difference of which is the integration of system and process approaches. The author’s hierarchy schema of marketing activities’ objectives of the industrial enterprise has been developed, the novelty of which is to bring together two groups of objectives – economic and social, which are discussed in terms of the elements of the marketing mix: economic (4P) and social (5P). The definition of the marketing activities effectiveness of the enterprise has been improved and the constituents for the evaluation of its effectiveness have been generalized. The basic constituents of the marketing activities effectiveness of the industrial enterprise and their relationship based on the holistic concept have been outlined.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448
ISSN: 2223-3822


Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

pdf

Використана література:

1. Азарян О. М. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування : монографія / О. М. Азарян. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – 218 с.

2. Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства :навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В.Холод, І. В.Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.

3. Балабанова Л. В. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю : монографія / Л. В. Балабанова, Ю. М. Логвіна. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. – 250 с.

4. Бобровников А. Н. Основы маркетинга: учеб. пособие / А. Н. Бобровников,С. Н. Волкова, И. Е. Замятина, В. А. Никольская. –1-е изд. – Тверь : ТГТУ, 2007. –176 с.

5. Бутенко Н. В. Основи маркетингу : навч. посібник / Н. В. Бутенко. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський національний університет», 2006. – 140 с.

6. Вечерковски Р. Организация маркетинговой деятельности в сфере нематериальных ресурсов / Р. Вечерковски // Тези міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові дослідження в Україні». – Луганськ : СНУ, 2002. – С. 39-40.

7. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2000. – 100 с.

8. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: учебное пособие / П. С. Завьялов. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 496 с.

9. Маркетинг : учебник для вузов / Н. Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю. А. Цыпкин и др.; Под ред. Н.Д. Эриашвили. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 623 с.

10. Маркетинг в управлении современным предприятием : монография : в 2 ч. / Н. В. Киреенко, В. Л. Коринев, В. В. Томарева и др. – Запорожье; Минск : КПУ, 2010. – Ч. 1. – 168 с.

11. Марченко О. Роздрібна торгова мережа великих міст : стан і основні тенденції розвитку / О. Марченко // Економіка, 2003. – № 4. – С. 145-147.

12. Маслова Т. Д. Маркетинг / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – Спб. : Питер, 2001. – 224 с.

13. Петруня Ю. Є Маркетинг : навч. посібник/ Ю. Є. Петруня. – К. : Знання, 2007. – 325 с.

14. Современная концепция маркетинга : конспект лекций для экон. спец. / Сост.О. Н. Мозговой. – Киев : КИНХ, 1992. – 56 с.

15. Струпинська Н. В. Ефективність маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська // Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. пр. Вип. 31, т. 2 / Голов. ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – С. 153-159.

16. Уэбстер Ф. Основы промышленного маркетинга / Ф. Уэбстер. – М. : Издательский Дом Гребенникова, 2005. – 416 с.

 

REFERENCES

1. Azarian O. M. Strategic management of marketing activities of mechanical engineering enterprises: monograph [tratehichne upravlinnya marketynhovoyu diyal'nistyu pidpryyemstv mashynobuduvannya : monohrafiya]. Donetsk, DonNUET, 2011, p. 218.

2. Balabanova L. V., Kholod V. V., Balabanova I. V. Marketing of the enterprise : tutorial [Marketynh pidpryyemstva :navch. posib.]. Kyiv, Center educational literature, 2012, p. 612.

3. Balabanova L. V., Lohvina Yu. M. Strategic management of marketing activities : monograph [Stratehichne upravlinnya marketynhovoyu diyal'nistyu : monohrafiya]. Donetsk, DonNUET, 2012, pp. 250.

4. Bobrovnikov A. N., Volkova S. N., Zamyatina I. Ye., Nikolskaya V. A. Marketing foundations : tutorial  [Bobrovnikov A. N. Osnovy marketinga: ucheb. posobiye]. Tver, TGTU, 2007, pp. 176.

5. Butenko N. V. Marketing foundations : tutorial [Osnovy marketynhu : navchalnyi posibnyk]. Kyiv, Publishing center "Kyiv National University", 2006, p. 140.

6. Vecherkovski R. The organization of marketing activities in the field of intangible resources [Organizatsiya marketingovoy deyatelnosti v sfere nematerialnykh resursov] Tezisy mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii «Marketingovye issledovaniya v Ukraine», Proceedings of the international scientific-practical conference "Marketing research in Ukraine". Lugansk, SNU, 2002, pp. 39-40.

7. Voichak A. V. Marketing management [Marketyngovyi menedzhment]. Kyiv, KNEU, 2000, p. 100.

8. Zavyalov P. S. Marketing in schemes, figures, tables : a training manual [Marketing v skhemakh, risunkakh, tablitsakh: uchebnoye posobiye]. – Moscow, INFRA-M, 2002, pp. 496.

9. Eriashvili N. D., Khovard K., Tsypkin Yu. A., et. al. Marketing : textbook for high schools [Marketing : uchebnik dlya vuzov]. Moscow, YuNITI-DANA, 2001, p. 623.

10. Kireyenko N. V., Korinev V. L., Tomareva V. V. Marketing in the management of the modern enterprise : monograph [Marketing v upravlenii sovremennym predpriyatiyem : monografiya : v 2 ch.]. Zaporozhye, Minsk, KPU, 2010, Part 1, p. 168.

11. Marchenko O. Retail sales network cities : status and key trends [Rozdribna torgova merezha velykykh mist : stan i osnovni tendencii rozvytku]. Zhurnal Ekonomika – Journal Economics, 2003, Vol. 4, pp. 145-147.

12. Maslova T. D., Bozhuk S. G., Kovalik L. N. Marketing [Marketing]. St. Petersburg, 2001, p. 224.

13. Petrunia Yu. Ye. Marketing : tutorial [Marketynh : navchalnyi posibnyk]. Kyiv, Knowledge, 2007, p. 325.

14. Mozgovoiy O. N. Modern concept of marketing : lecture notes for Economics. Specials [Sovremennaya kontseptsiya marketinga : konspekt lektsy dlya ekon. spets.]. Kiev, KINH, 1992 p. 56.

15. Strupynska N. V. Marketing activities’ effectiveness [Efektyvnist marketyngovoyi diyalnosti]. Torhivlya i runok Ukrainy : temat. zb. nauk. prats. – Trade and Market in Ukraine : theme collected science papers, Vol. 31, No. 2, Donetsk, DonNUET, 2011, pp. 153-159.

16. Uebster F. Industrial marketing foundations [Osnovy promyshlennogo marketinga]. Moscow, Publishing House Grebennikova, 2005, p. 416.

 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian