Опубліковано черговий випуск журналу 1 (28) 2023

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Інші рубрики

Вхід / реєстрація



Опитування

Звідки Ви дізналися про наш сайт ?
 

Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет

Назва:

(Title)

Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет

Автори:

(Authors)

Оксентюк, Роман Андрійович
Оксентюк, Роман Андреевич
Oksentyuk, Roman Andriyovych

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Оксентюк Р. Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11orapmi.pdf

Інші назви:

(Other titles)

Особенности методов продвижения информационного продукта в сети Интернет
Features of methods of advancement of information product in network the Internet

Дата публікації:

(Date of publication)

30-тра-2011

Видавник:

(Editor)

ТНТУ

УДК:

(UDC)

339.138

Ключові слова:

(Key words)

контекстна реклама
банер
пошукова оптимізація
партнерська програма
спам
дорвей
невидимий текст
редирект
ТІЦ
пейдж-ранк

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

В статті розглянуто особливості побудови всесвітньої мережі Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу. Розкрито його роль у сучасному світі підприємницької діяльності, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингу. Дані пропозиції з просування інформаційного продукту в мережі Інтернет.
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1283
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)


 

Журнал індексується в:


Інші корисні посилання:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian