Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет
Назва: (Title) |
Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет |
Автори: (Authors) |
Оксентюк, Роман Андрійович Оксентюк, Роман Андреевич Oksentyuk, Roman Andriyovych |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Оксентюк Р. Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 1 (4). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11orapmi.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
Особенности методов продвижения информационного продукта в сети Интернет Features of methods of advancement of information product in network the Internet |
Дата публікації: (Date of publication) |
30-тра-2011 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ |
УДК: (UDC) |
339.138 |
Ключові слова: (Key words) |
контекстна реклама банер пошукова оптимізація партнерська програма спам дорвей невидимий текст редирект ТІЦ пейдж-ранк |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
В статті розглянуто особливості побудови всесвітньої мережі Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу. Розкрито його роль у сучасному світі підприємницької діяльності, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингу. Дані пропозиції з просування інформаційного продукту в мережі Інтернет. |
URL (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1283 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Відкрити/Завантажити статтю у форматі PDF Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4) |
< Prev | Next > |
---|