Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Назва: (Title) |
Інтегровані маркетингові комунікації підприємства |
Автори: (Authors) |
Краузе, Ольга Ігорівна Krauze, O. |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110 |
Інші назви: (Other titles) |
Enterprise`s integrational marketing communications |
Дата публікації: (Date of publication) |
2008 |
Видавник: (Editor) |
Терно-Граф |
УДК: (UDC) |
658.8.013 |
Ключові слова: (Key words) |
ринок споживачі підприємство товар збут просування інтегровані маркетингові комунікації реклама стимулювання збуту паблік рілейшнз прямі продажі прямий маркетинг |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (1); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1) |