Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту
Назва: (Title) |
Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту |
Автори: (Authors) |
Жовковська, Тетяна Zhovkovsjka, Tetyana |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Жовковська Т. Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попиту [Текст] / Т. Жовковська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С. |
Інші назви: (Other titles) |
Determination and classification of influence factors on the consumers’ demand formation |
Дата публікації: (Date of publication) |
2009 |
Видавник: (Editor) |
Терно-Граф |
УДК: (UDC) |
338.27 338.439.63 |
Ключові слова: (Key words) |
потреба мотивація потреби попит споживча поведінка суспільне виробництво прогнозування ринку розвиток підприємств |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (2); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Потреби споживачів посідають центральне місце в системі економічних відносин, особливо в системі ринкових відносин. Вони приводять в рух весь механізм суспільного виробництва, виступають як цільова його установка, яка здійснюється з метою підвищення рівня життя населення. Дослідження поведінки споживача на ринку вимагає використання методів прогнозування розвитку ринку, розробки рекомендацій щодо удосконалення методики визначення потреб споживачів та механізмів розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1824 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2) |