Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Назва: (Title) |
Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств |
Автори: (Authors) |
Ратинський, Вадим Ratynskyy, Vadym |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С. |
Інші назви: (Other titles) |
Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises |
Дата публікації: (Date of publication) |
2009 |
Видавник: (Editor) |
Терно-Граф |
УДК: (UDC) |
658.8 |
Ключові слова: (Key words) |
дослідждення управлінське рішення маркетинг стратегія машинобудування |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (2); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
: Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814 |
ISSN: | 2223-3822 |
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2) |