Another issue of scientific journal Vol.30 No.1 2024 has been published

Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

Other Categories

Вхід / реєстрація



We are in Facebook

Votes

How did you find on our site?
 

Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств

Назва:

(Title)

Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств

Автори:

(Authors)

Ратинський, Вадим
Ratynskyy, Vadym

Бібліографічний опис:

(Bibliographic description)

Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.

Інші назви:

(Other titles)

Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises

Дата публікації:

(Date of publication)

2009

Видавник:

(Editor)

Терно-Граф

УДК:

(UDC)

658.8

Ключові слова:

(Key words)

дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування

Серія/Номер:

(Series/Number)

Випуск 1 (2);

Короткий огляд (реферат):

(Short preview)

: Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.

URL:

(Уніфікований ідентифікатор ресурсу)

http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
ISSN: 2223-3822

Розташовується в колекціях:

(Is situated in collections)

Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

pdf


 

Journal is indexed by:

google_scholar
elartu_en
wiki_en

Other useful links:
pbn
Пошук у EBSCO
 

Google translate

Ukrainian English French German Polish Russian