ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ
Назва: (Title) |
ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ |
Автори: (Authors) |
Оксентюк, Роман |
Бібліографічний опис: (Bibliographic description) |
Оксентюк Р. Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудування [Електронний ресурс] / Роман Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 200-207. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15oranpm.pdf |
Інші назви: (Other titles) |
ОБОСНОВАНИЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРАКТИЧЕСКОГО ИНТЕРНЕТ - ПРОДВИЖЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННОГО ПРОДУКТА НА ПРЕДПРИЯТИЯХ МАШИНОСТРОЕНИЯ |
Дата публікації: (Date of publication) |
30-Тра-2015 |
Видавник: (Editor) |
ТНТУ, АСУ |
УДК: (UDC) |
339.138:658:821:621 |
Ключові слова: (Key words) |
Інтернет-маркетинг |
Серія/Номер: (Series/Number) |
Випуск 1 (12); |
Короткий огляд (реферат): (Short preview) |
Метою статті є аналіз показника рентабельності ROI та його адаптація для розрахунку економічної ефективності рекламної кампанії в Інтернеті. Знаючи показник рентабельності інвестицій, можна оцінити, наскільки витрати на рекламу в глобальній мережі є виправданими та прибутковими для вашого бізнесу. У даній статті автором проведено дослідження використання даного показника на прикладі веб-сайтів машинобудівних підприємств міста Тернополя. Дослідженню підлягали такі фактори як кількість відвідувачів веб-сторінок підприємств за місяць, що характеризує популярність сайту компанії, відсоток замовлень, здійснених через веб-ресурс компанії із цієї кількості відвідувачів, середня сума з однієї укладеної угоди купівлі-продажу та маржа підприємства. Коротко розглянуто та проведено розрахунок показника ROMI для машинобудівних підприємств, який є похідною від показника RОІ та проведено порівняння цих двох показників. |
URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5633 |
ISSN: |
2223-3822 |
|
|
Розташовується в колекціях: (Is situated in collections) |
Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 1(12) |
Використана література:
- Васильев Г. А. Электронный бизнес и реклама в Интернете / Г. А. Васильев, Д. А. Забегалов. – М. : ЮНИТИ, 2007. – 183 с.
- Войскунский А. Е. Гуманитарные исследования в Интернет / Под ред. А. Е. Войскунского. – М. : Можайск-Терра, 2000. – 431 с.
- Голик В. С. Интернет-реклама или как делаются деньги в сети / В. С. Голик, А. И. Толкачев. – М. : Издательство деловой и учебной литературы, 2006. – 106 с.
- Грачева М. Маркетинговые исследования в Интернете — заказчики и заказы [Електронний ресурс] / М. Грачева. – Режим доступу до журн.: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
- Дейнекин Т. В. Комплексный метод оценки эффективности Интернет-рекламы в коммерческих организациях [Електронний ресурс] / Т. В. Дейнекин // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 2. – Режим доступу: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl. рhр?ЕLЕMЕNT_ ІD=4345.
- Евдокимов Н. В. Основы контентной оптимизации. Эффективная интернет-коммерция и продвижения сайтов в интернет / Н. В. Евдокимов. – М. : Вильямс, 2007. – 160 с.
- Жовтенко В. Продвижение веб-сайта / В. Жовтенко – Екатеринбург : Деловая книга, 2002. – 192 с.
- Зуев М. Б. Продвижение сайтов в поисковых системах. Спасательный круг для малого бизнеса / М. Б. Зуев, П. А. Маурус, А. Г. Прокофьев. – М. : Бином, Лаборатория знаний, 2006. – 304 с.
REFERENCES
- Vasyl'ev H. A. Zabegalov. D.A. E-business and online advertising [Elektronnyy biznes i reklama v Internete]. Moscow, YUNITI, 2007, p. 183.
- Voyskunskiy A. E. Studies in the Humanities Internet [Gumanitarnye issledovaniya v Internet]. Moscow, Mozhaysk-Terra, 2000, p. 431.
- Golik V. S., Tolkachev A. I. Internet advertising, or how to make money online [Internet-reklama ili kak delayutsya den'gi v seti], 2006, p. 106.
- ], available at: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
- , 2003, Vol. 2, available at: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl.рhр?ЕLЕMЕNT_ІD=4345.
- Evdokimov N. V. Fundamentals of content optimization. Effective E-commerce and Web site promotion [Osnovy kontentnoj optimizacii. Jeffektivnaja internet-kommercija i prodvizhenija sajtov v internet]. Moscow, Vil'jams, 2007, p.160.
- Zhovtenko V. Website Promotion [Prodvizhenie veb-sayta]. Ekaterinburg, Business books, 2002, p. 192.
- Zuev M. B. Maurus P. A., Prokof'ev A. G. Website promotion in search engines. Lifebuoy for small businesses [Prodvizhenie sajtov v poiskovyh sistemah. Spasatel'nyj krug dlja malogo biznesa]. Moscow, Binom -knowledge Laboratory, 2006, p. 304.