ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ
| 
 Назва: (Title)  | 
ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ | 
| 
 Автори: (Authors)  | 
 Оксентюк, Роман  | 
| 
 Бібліографічний опис: (Bibliographic description)  | 
 Оксентюк Р. Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудування [Електронний ресурс] / Роман Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 200-207. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15oranpm.pdf  | 
| 
 Інші назви: (Other titles)  | 
 ОБОСНОВАНИЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ  ПРАКТИЧЕСКОГО ИНТЕРНЕТ - ПРОДВИЖЕНИЯ  ИНФОРМАЦИОННОГО ПРОДУКТА НА ПРЕДПРИЯТИЯХ  МАШИНОСТРОЕНИЯ  | 
| 
 Дата публікації: (Date of publication)  | 
30-Тра-2015 | 
| 
 Видавник: (Editor)  | 
ТНТУ, АСУ | 
| 
 УДК: (UDC)  | 
339.138:658:821:621 | 
| 
 Ключові слова: (Key words)  | 
 Інтернет-маркетинг  | 
| 
 Серія/Номер: (Series/Number)  | 
Випуск 1 (12); | 
| 
 Короткий огляд (реферат): (Short preview)  | 
 Метою  статті  є  аналіз  показника  рентабельності  ROI  та  його  адаптація  для  розрахунку  економічної  ефективності  рекламної  кампанії  в  Інтернеті.  Знаючи  показник  рентабельності  інвестицій,  можна  оцінити,  наскільки  витрати  на  рекламу в глобальній мережі є виправданими та прибутковими для вашого бізнесу. У даній  статті  автором  проведено  дослідження  використання  даного  показника  на  прикладі  веб-сайтів  машинобудівних  підприємств  міста  Тернополя.  Дослідженню  підлягали  такі  фактори  як  кількість  відвідувачів  веб-сторінок  підприємств  за  місяць,  що  характеризує  популярність  сайту  компанії,  відсоток  замовлень,  здійснених  через  веб-ресурс  компанії  із  цієї кількості відвідувачів, середня сума з однієї  укладеної угоди купівлі-продажу та маржа  підприємства.  Коротко  розглянуто  та  проведено  розрахунок  показника  ROMI  для  машинобудівних  підприємств,  який  є  похідною  від  показника  RОІ  та  проведено  порівняння  цих двох показників.  | 
| 
 URL: (Уніфікований ідентифікатор ресурсу)  | 
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5633 | 
| ISSN: | 
 2223-3822  | 
| 
 
  | 
 
  | 
| 
 Розташовується в колекціях: (Is situated in collections)  | 
 Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 1(12)  | 
Використана література:
- Васильев Г. А. Электронный бизнес и реклама в Интернете / Г. А. Васильев, Д. А. Забегалов. – М. : ЮНИТИ, 2007. – 183 с.
 - Войскунский А. Е. Гуманитарные исследования в Интернет / Под ред. А. Е. Войскунского. – М. : Можайск-Терра, 2000. – 431 с.
 - Голик В. С. Интернет-реклама или как делаются деньги в сети / В. С. Голик, А. И. Толкачев. – М. : Издательство деловой и учебной литературы, 2006. – 106 с.
 - Грачева М. Маркетинговые исследования в Интернете — заказчики и заказы [Електронний ресурс] / М. Грачева. – Режим доступу до журн.: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
 - Дейнекин Т. В. Комплексный метод оценки эффективности Интернет-рекламы в коммерческих организациях [Електронний ресурс] / Т. В. Дейнекин // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 2. – Режим доступу: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl. рhр?ЕLЕMЕNT_ ІD=4345.
 - Евдокимов Н. В. Основы контентной оптимизации. Эффективная интернет-коммерция и продвижения сайтов в интернет / Н. В. Евдокимов. – М. : Вильямс, 2007. – 160 с.
 - Жовтенко В. Продвижение веб-сайта / В. Жовтенко – Екатеринбург : Деловая книга, 2002. – 192 с.
 - Зуев М. Б. Продвижение сайтов в поисковых системах. Спасательный круг для малого бизнеса / М. Б. Зуев, П. А. Маурус, А. Г. Прокофьев. – М. : Бином, Лаборатория знаний, 2006. – 304 с.
 
REFERENCES
- Vasyl'ev H. A. Zabegalov. D.A. E-business and online advertising [Elektronnyy biznes i reklama v Internete]. Moscow, YUNITI, 2007, p. 183.
 - Voyskunskiy A. E. Studies in the Humanities Internet [Gumanitarnye issledovaniya v Internet]. Moscow, Mozhaysk-Terra, 2000, p. 431.
 - Golik V. S., Tolkachev A. I. Internet advertising, or how to make money online [Internet-reklama ili kak delayutsya den'gi v seti], 2006, p. 106.
 - ], available at: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
 - , 2003, Vol. 2, available at: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl.рhр?ЕLЕMЕNT_ІD=4345.
 - Evdokimov N. V. Fundamentals of content optimization. Effective E-commerce and Web site promotion [Osnovy kontentnoj optimizacii. Jeffektivnaja internet-kommercija i prodvizhenija sajtov v internet]. Moscow, Vil'jams, 2007, p.160.
 - Zhovtenko V. Website Promotion [Prodvizhenie veb-sayta]. Ekaterinburg, Business books, 2002, p. 192.
 - Zuev M. B. Maurus P. A., Prokof'ev A. G. Website promotion in search engines. Lifebuoy for small businesses [Prodvizhenie sajtov v poiskovyh sistemah. Spasatel'nyj krug dlja malogo biznesa]. Moscow, Binom -knowledge Laboratory, 2006, p. 304.
 
| < Prev | Next > | 
|---|











